Diferencies ente revisiones de «Real Club Deportivo Mallorca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 227:
Anque nos sos entamos l'Alfonsu XIII, xerme del actual Real Mallorca, usaba camisola, pantalón y medies negres, Adolfo Vázquez Humasqué dio-y en 1922 una equipación muncho más similar a l'actual compuesta por zamarru coloráu, pantalón azul y calceties negres. Con esi cambéu l'entós presidente de la xunta direutiva del club, monarquico convencíu, vistiría al equipu con el colores qu'usaba la seleición española de fútbol naquella dómina.
 
En 1933, al poco d'instaurase la [[Segunda República Española|Segunda República]], yá so la denominación de CD Mallorca, l'equipu modificaría'l color del so pantalón al negru. Asina'l Mallorca empezaría a llucir una composición cromática de camiseta colorada, pantalón negru y medies negres que sería yá característicacarauterística a lo llargo de la so hestoria.
 
Mientres 69 años d'hestoria l'uniforme prototíbico del conxuntu mallorquín namái se modificar en trés causes. Na temporada 1968-1969 los pantalones y medies tiñir de blancu col equipu en Segunda División, un cambéu qu'apenes duraría una sola temporada. El mesmu tiempu perduraría la equipación que [[Adidas]] escurrió pal equipu en 1976. Col club en Tercer División los pantalones y calcetiar pasaría a llucir en color coloráu, una equipación similar a la de la temporada actual, la 2012-2013, na que'l Mallorca rompió per tercer vegada la so tradición de vistir pantalón negru.