Diferencies ente revisiones de «Andrónico I Comneno»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo títulos de películes
m Iguo testu: -"Mar Caspio" +"Mar Caspiu"
Llinia 61:
Esta vegada Andrónico pasárase de la raya. La roxura de Manuel foi incontenible, y pidió a tolos [[Estaos cruzaos|reinos llatinos de la rexón]] que-y apurrieren al so incestuosu primu pa ser cegáu, pero la influyente Teodora interceptó la carta y alvirtió al so amante. Dambos fuxeron xuntos a la corte de [[Nur al-Din|Nureddin]], [[atabeg]] de [[Damascu]], que los acoyó calurosamente (magar ser él mesmu un moralista islámicu bastante rigorosu). Anque Andrónico fuera escomulgáu pola [[Ilesia ortodoxa]], sábese que nunca abrazó la [[Islam|fe musulmana]]. Tocantes a el so anterior protector, Amalarico, nun-y importó desfacer se de tan incómodu güéspede, ya inclusive s'allegró de recuperar el pervalible feudu de Beirut pa la corona hierosolimitana.
 
Andrónico y Teodora pasaron en [[Oriente Mediu]] los siguientes años, visitando [[Bagdag]] y [[Persia]] como amigos de Nureddin de Damascu, y fixeron inclusive un llargu periplu por [[Asia central]] arrodiando'l [[mar CaspioCaspiu]] hasta llegar a [[Xeorxa]]. Ellí alióse con Saltuq, el modestu [[emir]] de [[Koloneia]] y convirtióse nun ''barón bandíu'', llanzando incesantes ''razzias'' contra la provincia bizantina de [[Trebisonda]], na que robaba y raptaba a voluntá. Finalmente la reputación de les fazañes de Andrónico llegó a tal puntu que'l gobernador de la rexón movilizó a los sos homes p'atayar les correríes del Comneno: aprovechando qu'ésti se topaba fora del so castiellu, prindó a Teodora y los sos dos fíos y unviar a Constantinopla.
 
Tarreciendo pola so familia, Andrónico fixo daqué increíble en daquién tan arguyosu: clamiar clemencia. A empiezos de [[1180]] apurrir a les autoridaes imperiales y foi humildemente conducíu a Palaciu, pa postrase ante'l so rival. Llorando y gimiendo, con una cadena atada al pescuezu, tuvo ensin movese hasta qu'un llacayu abasnar hasta l'Emperador. Esta humildación movió a piedá a Manuel, que se decidió a perdonar nuevamente al so primu.