Diferencies ente revisiones de «Marc Chagall»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
m Correición de topónimos
Llinia 19:
Nació en [[Viciebsk|Vítebsk]] ([[Bielorrusia]]) y yera el mayor de nueve hermano provenientes d'una familia de [[xudíos]]. El so nome natal foi Moishe Segal (Мойше Сегал) o Movsha Jatskélevich Shagálov (Мовшa Хацкелевич Шагалов). El nome de la so madre yera Felga-Ita. Foi unu de los más importantes artistes del [[vanguardismo]] y n'el so trabayu atopen resonancies de fantasíes y suaños.
 
En 1907, Marc Chagall camudar a [[San PetersburgoPetersburgu]], onde se venceyó a la escuela de la Sociedá de Patrocinadores del Arte y llugar nel qu'estudió so la tutoría de [[Nikolái Roerich]]. Ente 1909 y 1911 estudió na escuela de Elizaveta Zvántseva so la tutoría de [[Léon Bakst]]. Tres de faese conocíu como artista dexó San PetersburgoPetersburgu, Rusia, pa xunise a un grupu d'artistes que s'atopaben nel [[Barriu de Montparnasse]], en [[París]], [[Francia]]. En 1914 tornó a Vítebsk pa casase cola so prometida, Bella Rosenfeld a quien conociera en 1909. Al empezar la [[Primer Guerra Mundial]], Chagall permaneció nel so pueblu natal. En 1915 casóse con Bella y el siguiente añu tuvieron una fía a la que llamaron Día.
[[File:Преподаватели Народного художественного училища.jpg|left|thumb|315px|Profesores de la Escuela d'Arte de Vítebsk. 1919. Sentaos [[El Lisitski]] y Marc Chagall, 1º y 3º pola izda., respeutivamente]]
Chagall volveríase un participante activu na [[Revolución rusa]] de 1917, polo que foi nomáu Comisariu d'Arte pa la rexón de Vítebsk, onde fundó la [[Escuela d'Arte de Vítebsk]] ([[:fr:École artistique de Vitebsk]]) en 1919. Sicasí, por cuenta de la carga burocrática del puestu de direutor na Escuela y a les desavenencies con [[Kazimir Malévich]], profesor de la Escuela, camudar a [[Moscú]] en 1920 y depués a París en 1923.