Diferencies ente revisiones de «Interfaz de datos distribuyida por fibra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 25:
* '''Concentrador de Conexones Nules''' (''Null Attachment Concentrator'', '''NAC'''), tamién ye posible tener una rede formada namái por una estructura n'árbol ensin aníu doble. En tal configuración, el concentrador de mayor nivel ye un concentrador de conexones nules, NAC. Un NAC nun tien conectores de tipu A o B pa conectase al aníu doble nin conector de tipu S pa xunise a un concentrador de nivel cimeru. Namái tien MIC’s de tipu M, pa la conexón con estaciones y concentradores de menor nivel de datos.
 
== CaracterístiquesCarauterístiques ==
 
La rede FDDI tien un ciclu de reló de 125 [[MHz]] y utiliza un esquema de codificación 4B/5B que dexa al usuariu llograr una velocidá máxima de tresmisión de datos de 100 Mbps. Agora bien, la tasa de bits que la rede ye capaz de soportar efectivamente puede superar el 95% de la velocidá de tresmisión máxima. Con FDDI ye posible tresmitir una [[trama de rede]], o diverses trames de tamañu variable d'hasta 4500 bytes mientres el mesmu accesu. El tamañu de trama máximu de 4500 bytes ta determináu pola técnica de codificación 4B/5B de FDDI.
Llinia 31:
Les especificaciones de FDDI dexen qu'esistan un máximu de 500 estaciones FDDI (conexones físiques) direutamente sobre cada aníu paralelu. Les estaciones FDDI utilicen una direición de 45 bytes, definida pola [[IEEE]]. La oficina de normalización del IEEE alministra la asignación de les direiciones a toles estaciones FDDI.
 
El cable de fibra multimodo con un diámetru esterior del nucleu de 62.5 micrones (um) y un diámetru esterior del revestimiento de 125 μm (62.5/125) ye'l tipu de mediu col qu'empezó a operar la rede FDDI. Esto debe a que l'estándar FDDI especifica les característiquescarauterístiques d'estación a estación y de cable de planta sobre la base del cable 62.5/125 p'apurrir un puertu de referencia común que dexa verificar si esiste conformidá.
 
Les empreses que producen y diseñen estos productos como AT&T, DEC, etc, encamienten la fibra 62.5/125. Tamién cabo la posibilidá d'utilizar otros tipos de cables de fibra óptica incluyíos 100/140, 82.5/128 y 50/125. Esiste una cantidá importante de fibra escura 50/125 que yá s'atopa instalada en numberoses zones. Esti tipu de fibra ye bien común n'Europa y l'alloñáu Oriente, especialmente en Xapón.
Llinia 42:
* La '''especificación MAC''' (''Media Access Control'') defini cómo s'apuerta al mediu, incluyendo'l formatu de la trama, manexu del token, direccionamientu, algoritmos pal cálculu del valor de [[control de redundancia cíclica]] (CRC), y mecanismos de recuperación d'errores.
* La '''especificación PHY''' (''Physical Layer Protocol'') define los procedimientos de codificación y decodificación de datos, requerimientos de temporización (clocking), y el treme, ente otres funciones.
* La '''especificación PMD''' (''Physical-Medium Dependent'') define les característiquescarauterístiques del mediu de tresmisión, incluyendo enllaces de fibra óptica, niveles de potencia, tases d'error de bit, componentes ópticos y conectores.
* La '''especificación SMT''' (''Station Management'') define la configuración d'estaciones FDDI, configuración d'aníu, característiquescarauterístiques de control d'aníu, incluyendo insertamientu y estracción, inicialización, aislamientu d'errores, planificación y estadístiques de colección.
 
== Referencies ==