Diferencies ente revisiones de «Jawaharlal Nehru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
Llinia 85:
Fixo aprobar la Llei Especial sobre'l matrimoniu en 1954. La idea yera dar a cada persona na India la posibilidá de casase fora de la llei personal en virtú d'un [[matrimoniu civil]]. Como de costume, la llei aplicar a tolos de la India, sacante [[Jammu (división alministrativa)|Jammu]] y [[Jammu y Caxmir|Caxmir]], lo que de nuevu dio llugar a acusaciones de laicismu selectivu. En munchos aspeutos, la llei yera casi idéntica a la [[Llei de matrimoniu hindú]] de 1955, lo que da una idea de la forma como s'había [[secular]]izado la llei.
 
La Llei Especial sobre'l matrimoniu dexa a'l los musulmanes casase y polo tanto caltienen les proteiciones que nun se podíen atopar nel derechu de les persones, polo xeneral yeren benéfiques pa les muyeres musulmanes.
 
Nel marcu del actu del matrimoniu yera illegal la [[poligamia]] y, sicasí, l'heriedu y la socesión rexir pola Llei india de socesión, en llugar de la respeutiva llei personal musulmana. El [[divorciu]] tamién se rixe pola llei secular, y el caltenimientu d'una muyer divorciada taría en llinia con establecer pola llei civil.