Diferencies ente revisiones de «National Basketball Association»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
Llinia 100:
Esta regla xeneró muncho discutiniu y esi añu foi decisivu por que se aboliera una y bones por cuenta de ella enfrentáronse en Segunda Ronda los dos meyores equipos de la Conferencia Oeste tocantes a récor, los Dallas Mavericks y San Antonio Spurs. Dallas magar ser segundu en porcentaxe de victories nesa conferencia cayó al puestu númberu 4 colo cual deberíase enfrentar al númberu 1 en segunda ronda ente qu'otros equipos con peor récor teníen un camín más senciellu. Yera un claru perxuiciu tantu pa Dallas como pa San Antonio magar que fueren los meyores na fase regular.
 
A partir de la temporada 2006-2007, los primeros cuatro equipos, los trés campeonos de división y el meyor segundu, son empareyaos tomando en cuenta'l total de partíos ganaos y perdíos, de cuenta que los dos meyores equipos de cada conferencia nun s'enfrenten sinón hasta la final del campeonatu. La posición de los cuatro equipos restantes vien determinada pol porcentaxe de victories de cada unu d'ellos. El ser campeón de división nun garantiza tener la ventaya de campu nes eliminatories de los playoffs, daqué insólitu nos deportes estauxunidenses. La ventaya de campu ta puramente basada nel balance de victories-ganes mientres la temporada regular, ensin respetar a'l los ganadores de división.
 
El tener un récor más alto ufierta delles ventayes. Una y bones el primera clasificáu va xugar contra l'octavu, el segundu contra'l séptimu, el terceru contra'l sestu y el cuartu contra'l quintu, el tener un meyor balance de normal quier dicir que te vas enfrentar a un equipu más débil. La franquicia con meyor balance tien la ventaya de campu en cada serie de playoffs, incluyida la primer ronda. Esto significa que, por casu, si l'equipu que recibe al sestu clasificáu tien meyor balance que'l tercer clasificáu, el sestu tendría ventaya de campu, a pesar de que'l tercer equipu tenga un puestu na clasificación más altu.
Llinia 128:
== Draft ==
{{AP|Draft de la NBA}}
El Draft ye un sistema pa controlar que l'accesu de nuevos xugadores a la lliga beneficie a la competencia. Básicamente dexa a los equipos más débiles d'un añu escoyer a'l los xugadores que deseyen pa la siguiente campaña, nivelando la competición a curtiu/mediu plazu.
 
Toos el xugadores que quieren formar parte de la NBA inscribir pa participar na eleición del Draft que se realiza a principios del branu. Nella cada unu de los equipos de la lliga tien derechu a escoyer un xugador en principiu. En principiu l'equipu con peor índiz de victories na lliga regular anterior elexía al xugador que deseyaba, dempués facer el siguiente equipu con menos victories, etc.