Diferencies ente revisiones de «Indiana Pacers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"blanco" -"blancu" (color)
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
Llinia 138:
Tres la engarradiella y les sos consecuencies, los Pacers baxaron puestos na [[División Central (NBA)|División Central]]. Pasaron de ser aspirantes al títulu a un equipu de 50% de victories. A pesar de les sanciones y mancadures, los Pacers remataron sestos na [[Conferencia Esti]] con un récor de 44-38. Una razón importante del fuerte final del equipu foi'l re-alquisición de [[Da-y Davis]], que fuera cortáu por [[New Orleans Hornets|New Orleans]] en recibiéndo-y d'un trespasu con [[Golden State Warriors|Golden State]]. Xugó los 25 partíos finales de la temporada regular y los playoffs, contribuyendo con una fuerte presencia nel puestu de pívot. El fichaxe de Davis coincidió cola mancadura d'O'Neal, que-y dexaba nel dique secu mientres tola temporada regular.
 
A pesar de toles adversidaes, los Pacers xugaron los playoffs per decimotercer vegada en 14 años. En primer ronda, Indiana esanició a'l los campeones de la [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]], los Celtics, en siete partíos. En Semifinales de Conferencia enfrentar con Detroit Pistons. En ganando los Pistons el primer partíu, Indiana remontó la serie ganando los dos siguientes. Sicasí, los Pistons dieron la vuelta a la eliminatoria venciendo tres encuentros consecutivos, rematando la serie con un 4-2.
 
El postreru partíu de la serie foi'l [[19 de mayu]] de [[2005]], o lo que ye lo mesmo, l'últimu alcuentru de [[Reggie Miller]] na NBA. Anotó 27 puntos y recibió una enorme ovación del públicu. A pesar del esfuerciu de Miller, los Pacers perdieron y fueron esaniciaos, terminando con una esitosa carrera de Miller na NBA y nos Pacers, mientres 18 años. El so únicu "pero" foi nun ganar nunca un aníu. El [[30 de marzu]] de [[2006]], l'equipu retirába-y el so dosal #31.