Diferencies ente revisiones de «Músculu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
m a'l sangre => a la sangre
Llinia 120:
* Información del estáu fisiolóxicu del cuerpu, por casu un [[cólicu nefríticu|cólicu renal]] provoca contraiciones fuertes del músculu llisu xenerando un fuerte dolor, signu del propiu cólicu.
* Apurra de calor corporal, pol so abondosu regación, pol resfregón y pol consumu d'enerxía.
* Estimulante de los [[vasu linfáticu|vasos linfáticos]] y sanguíneos. Por casu, la contraición de los músculos de la pierna bombien ayudando a'l la sangre venoso y la [[linfa]] a que se dirixan en contra de la [[gravedá]] mientres la marcha.
 
El músculu ye l'órganu de mayor adaptabilidá. Modifícase más que nengún otru órganu tantu'l so conteníu como la so forma, d'una atrofia severa puede volver reforzase en poco tiempu, gracies al [[entrenamientu]], al igual que col desusu atrófiase conduciendo al músculu a un amenorgamientu de tamañu, fuercia, inclusive amenorgamientu de la cantidá de [[orgánulo]]s celulares. Nel músculu esqueléticu, si inmovilizar en posición d'acurtiamientu, al cabu de poco tiempu afacer al so nuevu llargor riquiendo entrenamientu a base d'estiramientos pa volver al so llargor orixinal, inclusive si déxase espurríu un tiempu, puede dar inestabilidá articular pola hiperlaxitud adoptada.