Diferencies ente revisiones de «Efeutu fotoeléctricu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Ganadores del Premiu Nobel de Física|Premiu Nobel de Física +Premiu Nobel de Física)
Llinia 79:
=== Cuantos de lluz de Einstein ===
 
En 1905, el mesmu añu que formuló la so teoría de la relatividá especial, [[Albert Einstein]] propunxo una descripción matemática d'esti fenómenu que paecía funcionar correchamente y na que la emisión d'electrones yera producida pola absorción de cuantos de lluz que más tarde seríen llamaos fotones. Nun artículu tituláu "Un puntu de vista heurísticu sobre la producción y tresformamientu de la lluz" amosó cómo la idea de partícules discretes de lluz podía esplicar l'efeutu fotoeléctricu y la presencia d'una frecuencia carauterística pa cada material per debaxo de la cual nun se producía nengún efeutu. Por esta esplicación del efeutu fotoeléctricu Einstein recibiría'l [[Ganadores del Premiu Nobel de Física|Premiu Nobel de Física]] en 1921.
 
Según les investigaciones de Einstein, la enerxía con que los electrones escapaben del cátodu allumáu aumentaba linealmente cola frecuencia de la lluz incidente, siendo independiente de la intensidá de llume. Sosprendentemente esti aspeutu nun se reparara n'esperiencies anteriores sobre l'efeutu fotoeléctricu. La demostración esperimental d'esti aspeutu llevar a cabu en 1915 el físicu estauxunidense [[Robert Andrews Millikan]].