Diferencies ente revisiones de «Lliga ACB»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Iguo plurales
Llinia 86:
: ''Pa un rexistru de los participantes históricos vease [[Historial de la Lliga ACB]]''
 
Nesta competición participaron setenta y cinco equipoequipos distintes, pero solamente trés permanecieron na categoría dende la so primer edición sol nome de [[Lliga Española de Baloncestu (1957-1983)|Lliga nacional]]. Tratar del [[Real Madrid de Baloncestu]], el [[Club Baloncestu Estudiantes]] y el [[Club Joventut de Badalona]].
 
La comunidá autónoma que más participantes apurrió na hestoria de la lliga ye Cataluña con un total de veintiún equipo, siguida de la Comunidá de Madrid con once, el País Vascu con ocho y Andalucía con siete, siendo tradicionalmente los cuatro rexones españoles más dedicaes al deporte. A ellos hai que sumar la participación d'un únicu club foranu, el [[Bàsquet Club Andorra]], del colindante [[microestado|país soberanu]] d'[[Andorra]].
Llinia 213:
De les ventisiete ediciones de la [[Lliga Española de Baloncestu (1957-1983)|Lliga nacional de baloncestu]], el [[Real Madrid de Baloncestu]] salió vencedor en ventidós causes, siendo namái superáu en cinco causes de les cualos cuatro foi subcampeón. Los otros vencedores fueron el [[Fútbol Club Barcelona (baloncestu)|Club de Fútbol Barcelona]] de baloncestu con tres títulos y el [[Club Joventut de Badalona]] con dos campeonatos.
 
Desque la competición pasara a ser entamada pola [[Asociación de Clubes de Baloncestu]] so la denominación de Lliga ACB, un total de siete equipoequipos resultaron vencedores: el [[Fútbol Club Barcelona (baloncestu)|Club de Fútbol Barcelona]] en 15 ocasiones, el [[Real Madrid de Baloncestu]] en 11, el [[Saski Baskonia]] en 3, el [[Club Joventut de Badalona]] en 2 y el [[Bàsquet Manresa]], el [[Club Baloncestu Málaga]] y el [[Valencia Basket]] nuna.
 
La meyor racha de títulos llograr el Real Madrid, quien llogró proclamase campeón en diez temporaes consecutives ente 1967 y 1977, ente que so l'actual denominación el F. C. Barcelona llogró cuatro siguíos ente 1986 y 1990.