Diferencies ente revisiones de «Paris Saint-Germain Football Club»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Iguo plurales
Llinia 401:
Sicasí, Paris SG alicó'l Tournoi de Paris en 2010 pa conmemorar el 40 aniversariu del club. Pa conmemorar la ocasión, el PSG tamién dio a conocer "Allez Paris Saint-Germain", al estilu de "Go West" de Village People, y Germain the Lynx como himnu oficial y mascota, respeutivamente.
 
De 1957 a 1993, el Tournoi de Paris xugar en formatu eliminatoriu. Cuatro equipoequipos (Incluyíos los anfitriones) participaron na competición, que cuntó con dos semifinales, un play-off de tercer llugar y una final. Modeláu de la Copa d'Emiratos Árabes Xuníos del Arsenal, la competencia camudó a un formatu d'etapa de grupu pa la edición de 2010. Non celebráu en 2011, el PSG lo rebautizó como Troféu de París en 2012. Presentó un únicu partíu de prestíu. Esta foi la última edición del tornéu hasta la fecha.
 
L'equipu brasileñu Vascu da Gama ganó'l tornéu inaugural de París en 1957. Paris Saint-Germain ye'l club más esitosu na hestoria de la competición, llevantando'l troféu en siete causes. La parte parisina ganó'l so primer títulu en 1980 y el so ésitu más recién vinu en 1993.