Diferencies ente revisiones de «Maribor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
m Iguo testu: -"anexionáu" +"anexonáu"
Llinia 15:
Mientres la Primer Guerra Mundial munchos eslovenos fueron deteníos por ser consideraos enemigos del Estáu. Dempués de la disolución del [[Imperiu austrohúngaru]] quedó incluyida nel [[Reinu de Yugoslavia|Reino de serbios, croates y eslovenos]], qu'a partir de [[1929]] llamaríase [[Reinu de Yugoslavia]]. Dempués de la guerra munchu alemanes fuxeron a [[Austria]] y cerráronse escueles y otros servicios públicos alemanes y llevóse a cabu una política de desgermanización lo que resultó en que la población de llingua alemana amenorgar al 25 % a finales de los [[Años 1930|años 30]].
 
En [[1941]] la rexón fuena anexionadaanexonada a la [[Alemaña Nazi]], n'abril d'esi añu [[Adolf Hitler]] visitó Máribor y encamentó a los sos siguidores a faer de Máribor otra vegada una ciudá alemana. Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]] foi un centru importante de la industria militar y foi bombardeada intensamente polos [[Aliaos de la Segunda Guerra Mundial|aliaos]]. Al terminar la guerra en [[1945]] la población alemana foi espulsada de la ciudá.
 
Tres la guerra, Máribor esperimentó una gran puxanza industrial por cuenta de la so cercanía con Austria y foi incluyida nuevamente en [[Yugoslavia]] hasta la independencia d'Eslovenia, en [[1991]].