Diferencies ente revisiones de «Grandes Llagos d'África»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"río" -"ríu"
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Suráfrica" +"Sudáfrica"
Llinia 53:
Cinco río —el Congo, el [[ríu Zambeze|Zambeze]], l'[[ríu Orange|Orange]], el [[Limpopo]] y el [[Okavango]]— lleven agua más que suficiente p'asegurar el suministru de tolos habitantes de la rexón. El Congo tien casi'l 30% de les reserves de l'agua duce d'África, pero namái abastez al 10% de la población del continente.
 
La rexón ye, coles mesmes, onde s'atopen dos grandes desiertos. El [[Kalahari]] toma parte de SuráfricaSudáfrica, Namibia y Botsuana, y el [[desiertu del Namib]] cubre la mayoría del país que-y debe'l so nome.
 
Les seques frecuentes afectaron a grandes zones de SuráfricaSudáfrica, Botsuana, Zimbabwe y Malawi. Estos enllargaos periodos secos fueron desastrosos pa los granxeros qu'intentaben vivir nes árees marxinales y llueñe de los centros urbanos quedando vulnerables a les enfermedaes yá que nun cunten con condiciones sanitaries apropiaes.
 
Esta distribución desigual foi iguada por munchos inxenieros y visionarios del gran problema que tien el continente africanu, escurriendo nuevos planes na xestión de recursos hídricos d'África Meridional. Dalgunos d'estos planes son grandes proyeutos como la [[presa de Kariba]], el [[banzáu de Gariep]] y el [[banzáu de Cahora Bassa]].