Diferencies ente revisiones de «Sarampión»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Bonos Enrites" +"Buenos Aires"
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Suráfrica" +"Sudáfrica"
Llinia 106:
Comoquier, los biltos siguen asocediendo tres la importación de virus de sarampión d'otres [[Organización Mundial de la Salú#Oficines Rexonales|rexones mundiales]]. Por casu, en xunu de 2006, hubo un biltu en [[Boston]] que resultó d'un residente que viaxara a [[India]].<ref name="titleMeasles outbreak shows a global threat - The Boston Globe">{{Cita web |url=http://www.boston.com/yourlife/health/diseases/articles/2006/06/10/measles_outbreak_shows_a_global_threat/ |títulu=Measles outbreak shows a global threat - The Boston Globe |fechaacceso=5 d'avientu de 2007 }}</ref> Nel 2005, hubo otru biltu nuna población non-inmunizada d'Indiana y Illinois, tresmitida por una neña d'Indiana que visitó Rumanía ensin ser vacunada.<!-- DEAD LINK: http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=6659317 --> En Michigan, na seronda de 2007, un casu confirmáu de sarampión asocedió nuna neña que fuera vacunada y qu'aparentemente lo contraer nel esterior. Hubo a lo menos otros 6 casos nos que s'abarruntó la so presencia, toos ente neños que fueren vacunaos.
 
N'agostu del añu 2010, reportáronse casos de sarampión n'[[Arxentina]], na [[provincia de Buenos Aires]] y la [[Buenos Aires|Ciudá Autónoma de Buenos Aires]], que presumir que fueron arimaos por persones qu'asistieron a la [[Copa Mundial de Fútbol de 2010|Copa Mundial de fútbol de SuráfricaSudáfrica 2010]].
 
N'agostu y setiembre de 2011 confirmáronse 7 casos en Barranquilla, Colombia, depués de munchos años ensin apaecer biltos de la enfermedá. El gobiernu colombianu entamu un plan de vacunación de 8 millones de dosis nes principales ciudaes de la mariña y Bogotá. Según declaraciones del gobiernu deber al tránsitu d'estranxeros en consecuencia de la [[Copa Mundial de Fútbol Sub-20 de 2011|Copa Mundial sub 20 de la fifa Colombia 2011]].