Diferencies ente revisiones de «África del Suroeste Alemana»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Suráfrica" +"Sudáfrica"
Llinia 37:
 
 
'''África del Sudoeste Alemana''' (n'[[idioma alemán|alemán]]: ''Deutsch-Südwestafrika'', embrivíu '''DSWA''') foi una colonia [[Alemaña|alemana]] dende 1884 hasta 1915, cuando'l control sobre ella foi asumíu pola [[Unión Sudafricana]]. La so alministración temporal foi recibida por [[SuráfricaSudáfrica]] na forma d'un [[mandatu de la Sociedá de Naciones]]. SuráfricaSudáfrica gobernó la rexón como una provincia de facto llamándola [[África del sudoeste|África del Sudoeste]], hasta que finalmente s'independizó en 1990 como [[Namibia]]. Con una área de 835 100 km², yera aprosimao una vegada y media el tamañu del [[Imperiu alemán]] d'esi entós.
 
== Hestoria temprana ==
Llinia 68:
Mientres la [[Primer Guerra Mundial]], les tropes sudafricanas abrieron hostilidáes con un asaltu na comisaría Ramansdrift el 13 de setiembre de 1914. Los pobladores alemanes fueron tresportaos a campos de concentración cerca de [[Pretoria]] y más tarde en [[Pietermaritzburg]]. Por causa de la superioridá aplastante de les tropes sudafricanas, la Schutztruppe alemana xuntu con grupos de voluntarios afrikáner combatientes na [[Rebelión Maritz]] del llau alemán, ufiertaron resistencia solo como una táctica de dilación. El 9 de xunetu de 1915, Victor Franke, postreru comandante de la Schutztruppe, capituló cerca de Khorab.
 
Dempués de la guerra, la área quedó sol control británicu, creándose depués un [[mandatu de la Sociedá de Naciones]] al cargu de SuráfricaSudáfrica.
En 1990, l'antigua colonia fíxose independiente col nome de [[Namibia]], gobernada pol antiguu movimientu de lliberación [[SWAPO]]. Un ensame de nomes, edificios y negocios alemanes inda esisten nel país, y aprosimao 20 000 descendientes de los colonos alemanes inda viven ellí.