Diferencies ente revisiones de «Goodfellas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo enllaz
m Iguo plurales
Llinia 5:
Scorsese tenía previstu dirixir ''Goodfellas'' primero que ''[[La última tentación de Cristu]]'', pero cuando los fondos materializar pa realizar La última tentación de Cristu, retardó la que daquella yera conocida como ''Wise Guy''. El títulu del llibru de Pileggi yá fuera utilizáu pa una serie de televisión y pa una película, la comedia de 1986 dirixida por [[Brian De Palma]], polo que Pileggi y Scorsese camudaron el nome de la so película a ''Goodfellas''. Pa preparar los sos respeutivos papeles nel filme, [[Robert De Niro]], [[Joe Pesci]] y [[Ray Liotta]] falaron de cutiu con Pileggi, quien compartió colos actores el material d'investigación que fuera omitíu na creación del llibru. Según Pesci, la improvisación provieno de los ensayos onde Scorsese dio a los actores plena llibertá p'actuar como quixeren. El direutor realizó trescripciones de les sesiones, tomó nota de les aiciones que más-y gustaben de los actores ya incluyir nel guión definitivu, col que se trabayó mientres el rodaxe principal.
 
''Goodfellas'' llogró bones resultancies na taquilla, llogrando 46,8 millones de dólares n'Estaos Xuníos, bien percima del so presupuestu de 25 millones dólares. Sicasí, les sos crítiques nun fueron dafechu positives. La película foi nomada a seis [[PremioPremios Óscar]], ganando solamente unu por Pesci na categoría de [[Óscar al meyor actor de repartu|meyor actor de repartu]]. Amás, el filme recibió cinco premiopremios per parte de la [[Academia Británica de les Artes Cinematográfiques y de la Televisión]] y foi nomada meyor película del añu pol [[NYFCC|Círculu de Críticos de Cine de Nueva York]], pola [[LAFCA|Asociación de Críticos de Cine de Los Ánxeles]] y pola Asociación Nacional de Críticos de Cine. ''Goodfellas'' foi declarada de "importancia cultural" y escoyida pal so preservación nel [[National Film Registry|Rexistru Nacional de Cine]] pola [[Biblioteca del Congresu d'Estaos Xuníos]].
 
La pallabra "[[fuck]]" ye usada na película en 300 ocasiones (2.05/min),<ref>[https://web.archive.org/web/20070509075110/http://www.familymediaguide.com/media/onDVD/media-371667.html Family Media Guide swear word frequency list]</ref> siendo la undécima película que más vegaes utiliza la pallabra.