Diferencies ente revisiones de «Angie Dickinson»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-influenci +influyenci)
m Iguo castellanismu: -"elenco/u" +"repartu"
Llinia 45:
El papel consolidó la fama de Dickinson como ''sex symbol'' de más de 40 años. Convertir nun [[ícono popular]] de los 70. ''Muyer Policía'' foi emitíu en más de setenta países, convirtiéndose nel programa más esitosu en munchos d'ellos. Foi esencialmente la respuesta femenina de la [[National Broadcasting Company|NBC]] a otra serie de detectives de los 70 protagonizada por homes, como ''[[Hawaii Five-O]]'', ''[[Kojak]]'', ''[[The Streets of San Francisco]]'', ''[[McMillan and Wife]]'', ''[[The Rockford Files]]'' y ''[[Baretta]]'', que emitíense en tres canales distintos.
 
El co-protagonista del programa yera l'actor [[Earl Holliman]] (quien reemplazó a [[Bert Convy]], quien personificara a Crowley nel episodiu piloto), como'l xefe [[Italia|ítalo]]-americanu de Anderson y el so amigu de tola vida, el Sarxentu Bill Crowley. Amás, nel elencurepartu atopábense Ed Bernard y [[Charles Dierkop]] como'l Investigadores Joe Styles y Pete Royster, respeutivamente. El primer día de rodaxe, tanto Dickinson como Holliman diéronse cuenta de que teníen bien bona química en pantalla, polo qu'el escritores empezaron a basar los sos guiones nesto.
 
Nuna ocasión, Dickinson dio-y una oportunidá a la fía del so xefe d'actuar nel papel de la so hermana menor autista, Cheryl, mientres la temporada de 1974; el papel namái duró unos pocos episodios.
Llinia 69:
 
=== Década de 1990 y años posteriores ===
En 1993, Dickinson apaeció na miniserie futurista de televisión ''[[Wild Palms]]'', producida por [[Oliver Stone]], onde interpretó a la hermana sádico y militar de la figura política Tony Kruetzer. El mesmu añu, protagonizó la bizarra película de [[Gus Van Sant]] ''[[Elles tamién s'ablayen]]'', como la dueña d'un spa en [[Montana]]; [[Uma Thurman]] y un elencurepartu d'estrelles nun pudieron salvar l'argumentu, una y bones la película foi nomada la peor de los 90. En 1995, interpretó a la esposa de [[Burt Reynolds]] nel thriller ''The Maddening'', apaeció nel ''remake'' de ''[[Sabrina (película de 1995)|Sabrina]]'' con [[Harrison Ford]], y personificó a la madre de Rick Aiello y [[Robert Cicchini]] na comedia ''National Lampoon's The Don's Analyst''. En 1997, sedució al vieyu Artie (Rip Torn) nun episodiu de "The Larry Sanders Show", de [[HBO]], tituláu "Artie and Angie and Hank and Hercules."
 
Mientres la primer década del nuevu mileniu, Dickinson interpretó a una vagamunda alcohólica, madre de [[Helen Hunt]], en ''[[Pay it Forward]]'' (2000) con [[Kevin Spacey]]; a la güela de [[Gwyneth Paltrow]] en ''[[Duets]]'' (2000); y a la madre de [[Arliss Howard]] na película ''Big Bad Love'' (2001) con [[Debra Winger]].