Diferencies ente revisiones de «Cosplay»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de sufixos: -ismo +ismu
m Iguo testu: -"ceador/a" +"creador/a"
Llinia 16:
Los concursos de ''cosplay'' son bien habituales nes convenciones d'anime y en dalgunes tiense la oportunidá d'entrar de baldre por llevar puestu'l disfraz. De xacíu, en dichos eventos abonden los llamaos [[kameko]] (''kamera kozo'', ''mozu de la cámara''), (anque hai diferencies, yá que kozo ye una forma porcaz de llama-y a un neñu, otros creen que se-yos diz kameko por "Kamera Otoko", que significa home-cámara) que se dediquen a sacar semeyes de los cosplayers, tres los que, dependiendo de los costumes del llugar, ufiérten-yos copies como regalu o les incorporen a les galeríes d'estes persones.
 
Los cosplayers más curiosos son los más fotografiaos y suelen arrodiase de fans, quien los siguen a cada actu al qu'asisten; y pasen a convertise en "Idols". Estos cosplayers facer en cierta forma profesionales; pero munches vegaes atentando contra derechos d'autor por cobrar dineru nos actos onde los conviden y ensin pagar derechos pol usu de la imaxe y/o marca d'un personaxe al ceadorcreador o empresa.
 
La trescendencia del cosplaying alredor del mundu refléxase muncho más nos mozos consideraos como xeneración Y, o millenias. Mozos que busquen atopar una identidá más globalizada ensin centrase nun namái estilu de vida; poro, esisten cosplayers que pueden considerase roqueros, artistes gráficos, DJ's, etc.