Diferencies ente revisiones de «Pokémon Battle Revolution»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
m Iguo testu: -"jugabilidad" +"xugabilidá"
Llinia 30:
Foi'l primer videoxuegu de la franquicia en ser calificáu 7+ pola [[PEGI]]: los demás xuegos xeneralmente son calificaos +3.
 
== JugabilidadXugabilidá ==
El xuegu presente 10 distintos coliseos, cada unu con jugabilidadxugabilidá, pre-requisitos y con un Líder del Coliséu distintos. El Coliséu Cristal presenta un tornéu de 16 xugadores con rondes eliminatories en modalidá 1-vs-1. El Coliséu Pórticu namái ye accesible a quien tenga un Pase de Batalla de Préstamu. El Coliséu Neón presenta una ruleta pa escoyer los Pokémon que van lluchar. A midida que el xugador avanza pol xuegu, los Pokémon disponibles p'arrendar aumenten de nivel. Tamién el xugador va poder llograr ''Pokécupones'', que dexen personalizar l'apariencia del personaxe. Puede camudase les prendes del personaxe, los accesorios, color de pelo y, en versiones fora de Xapón, el color de piel.
 
Los ataques Pokémon son bien diversos nel xuegu, cada Pokémon puede adquirir la so propia animación pa la mayoría de los movimientos. Delles animaciones presenten a dambos Pokémon —l'atacante y el defendiente— en pantalla coles mesmes. N'anteriores títulos, el xuegu namái amosaba al Pokémon atacando nuna escena pa depués presentar al Pokémon recibiendo l'ataque.