Diferencies ente revisiones de «Simone de Beauvoir»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Iguo plurales
Llinia 67:
Simone de Beauvoir denunció la educación que se-yos daba a les neñes inculcándoles los valores de la maternidá y faciéndo-yos ver que yera la manera femenina de realizase como persones. Señaló tamién que'l verdaderu problema aniciaba en que la trampa» de la maternidá taba envolubrada na sociedá patriarcal dientro d'una «trampa» más amplia, la del matrimoniu y la familia.
 
Percibió la enorme desigualdá que sufríen les muyeres de la so dómina y que esta desigualdá yera pasiva y naide emprestába-y l'abonda atención. Esmazcaró munchos tabúestabús y significaos escondíos detrás d'aiciones cotidianes que realizaben les muyeres.
 
L'actividá de Simone de Beauvoir foi, xuntu cola [[Gisèle Halimi]] y Elisabeth Badinter, central pa llograr la reconocencia de los maltratos sufiertos poles muyeres mientres la [[guerra d'Arxelia]], según pal llogru del [[derechu al albuertu]] en Francia. Foi una de los redactores del perimportante [[Manifiestu de les 343]], publicáu n'abril 1971 pola revista ''[[-y Nouvel Observateur]]''. Con Gisèle Halimi, fundó tamién el movimientu Choisir, que tuvo un papel determinante na [[llegalización del albuertu]].