Diferencies ente revisiones de «Andrónico I Comneno»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m Iguo testu: -"el agua" +"l'agua"
Llinia 114:
Pese al respaldu popular de Andrónico, la situación política siguía inestable: una combalechadura d'altos funcionarios (Andrónico Kontostephanos, el gran duque de la flota, y Andrónico Ángelo) foi desmantelada a principios de [[1183]], y tolos sos miembros fueron executaos, cegaos o exiliados por mesma voluntá o por real decretu: Ángelo fuxó al Reinu de Xerusalén.
 
Más o menos por esta dómina, xulgar por traición a la emperatriz viuda Xena-María; acusar ensin fundamentu de caltener correspondencia col rei d'Hungría. Foi un montaxe tan evidente que'l patriarca Teodoro dimitió en protesta y hasta el fíu mayor de Andrónico pidió [[misericordia]] al so padre. Finalmente, anque trés xueces prefirieron dimitir a condergar a la desgraciada, la decisión de Andrónico foi irrevocable. Alloño foi obligáu a roblar la condena a muerte de la so propia madre, que foi esgañada. Depués quíxose malograr la guapura del so cuerpu refundiándolo al mar por que el l'agua enchiéralo y deformara. Poco dempués Andrónico ordenó que toles imáxenes de la emperatriz na capital fueren tamién desfiguradas o destruyíes.
 
Estos fechos quiciabes motivaron l'apaición d'otru intriga, que trataba de llevar al tronu a un fíu bastardu de Manuel y la so sobrina Teodora, Alloño Comneno (que de la mesma taba casáu con una fía bastarda de Andrónico, Irene). Afayáu a tiempu, tolos responsables fueron executaos. El infortunado Alloño foi cegáu y recluyíu na fortaleza de Chele.