Diferencies ente revisiones de «Cultural y Deportiva Leonesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"see" -"sede"
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 2323:
Los principales eventos culturalistes qu'allugó nel so curtiu pero intensa hestoria fueron nes distintes ediciones de Copa del Rei nes qu'el nuesu club llogró clasificase a rondes nes que tenía d'enfrentase con equipos de primer División. Asina, pasaron pequí equipos de la máxima categoría como l'Euru Depor”, l'Atlético de Madrid en dos causes consecutives, el Athletic de Bilbao, l'Albacete, el Rayu Vallecanu, el Racing de Santander, el FC Barcelona nel meyor momentu de la so hestoria y el Real Madrid Club de Fútbol, campeón d'Europa esi añu.
 
Otros importantes partíos qu'apostó fueron como seesede de la seleición española sub-21 y de l'absoluta en dos causes, ante Armenia en 2003 y ante Costa Rica en 2015.
 
Les carauterístiques del estadiu faen que sía un llugar ideal por que Lleón tenga un estadiu a la so midida, un feudu ideal por que nuesa Cultu xuegue en Segunda División y, por qué nun suañar, competir en cotes más altes.
Llinia 2371:
 
* '''Peña Culturalista Madrilana'''<ref>http://www.sportleon.com/noticia/11779/cultural/madrid-ye-culturalista.html</ref><ref>http://www.leonoticias.com/frontend/leonoticias/La-Cultural-Sigue Faciéndose-Grande-Tambien-En-Madrid-vn190023-vst219</ref><ref>http://www.culturalleonesa.com/aficion/penes/pena-madrilena/item/734-presentada-la pena-culturalista-madrilena</ref>
Nació tamién en payares de 2015 y tien la so seesede na Casa Lleón de Madrid. Cuntaba con 10 miembros na so fundación, anguaño yá son 40 socios. Forma parte de la Grada d'Animación Culturalista. Cuando los sos miembros alleguen al Reinu de Lleón allugar por norma xeneral no fondero Sur.
 
La idea cola que naz la peña ye xunir a tolos lleoneses que tán exiliados na capital pa ver a la Cultural y poder caltener vivu'l sentimientu culturalista dende l'alloñanza. Na sede van axuntar pa ver los partíos que tresmita'l club en streaming o cualquier televisión autonómica. Amás van entamar viaxes a los partíos de fora ya inclusive a dalgunos que s'apuesten nel Estadiu Municipal Reinu de Lleón.