Diferencies ente revisiones de «Jack London»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"treinta" -"trenta"
Llinia 16:
En 1893, embarcar na [[goleta]] ''Sophia Sutherland'', que partía a la mariña de [[Xapón]]. Cuando tornó, el país taba somorguiáu nel [[llerza de 1893]] y [[Oakland (California)|Oakland]] azotáu por disturbios llaborales. Dempués de trabayos agotadores nun molín de yute y nuna central eléctrica del ferrocarril, en 1894 xunir a la ''Kelly's industrial army'', una marcha de paraos en protesta a [[Washington D. C.|Washington]], y empezó la so vida de vagamundu.
 
En 1894, pasó treintatrenta díes na penitenciaría de Erie County en Buffalo ([[Nueva York]]) por vagabundeo. En ''The Road'', escribió:
{{cita|La manipulación del home foi a cencielles unu de los menores horrores non aptos de mención, pa evitar ofienses morales, de la penitenciaría de Erie County. Digo que nun ye 'aptu de mención'; y en xusticia tengo de dicir tamién 'inconcebible'. Yeren inconcebibles pal mio hasta que les ví, y nun yera un mocín con al respective de la vida y los terribles abilsos de la degradación humana. Riquir d'una cayida en picáu considerable p'algamar lo más baxo de la penitenciaría de Erie County, y facer pero raspio nidiu y chistosamente lo superficial de les coses tal como les vi ellí.}}