Diferencies ente revisiones de «Día Internacional del Llibru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"ceador/a" +"creador/a"
m correición de nomes propios
Llinia 108:
Dellos países realicen actos asemeyaos n'otres feches. En [[Reinu Xuníu]] y [[Irlanda]], el primer martes de marzu realicen el llamáu «World Book Day» (Día Mundial del Llibru).
 
[[Chile]] instituyó el so propiu Día del Llibru en [[1927]], n'alcordanza del natalicio de [[Andrés BelluBello]], el 29 de payares.<ref>[http://www.feriadoschilenos.cl/DiasNacionales.html#DiaDelLibro Díes Nacionales en Chile]</ref> Col pasu de los años, esti día cayó nel olvidu y na actualidá celebra'l Día Mundial del Llibru'l 23 d'abril, al igual que nos demás países.
 
N'[[Uruguái]] dicha celebración lleva'l nome de «[[Día Nacional del Llibru (Uruguái)|Día Nacional del Llibru]]» y realízase el [[26 de mayu]], yá que foi nesa fecha, del añu [[1816]], que se creó la primer biblioteca pública nacional, a partir de la idea de [[Dámaso Antonio Larrañaga]], quien acompañó a [[José Artigas|Artigas]] na Revolución Oriental. «Sean los orientales tan ilustraos como valientes» foi la respuesta del xeneral Artigas ante la consulta de la creación d'una biblioteca pa tolos orientales.<ref>[http://www.monedasuruguay.com/mon/2005/167.htm www.monedasuruguay.com/mon/2005/167.htm]</ref>