Diferencies ente revisiones de «SG-1000 Mark III»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m iguo testu: rediseñado => rediseñáu
Llinia 23:
[[Archivu:Sega MarkIII Joypad.jpg|thumb|left|200px|Controles del Mark III.]]
Sega Mark III construyir de manera similar a la SG-1000 II, tantu ye asina que pal güeyu inespertu, ye fácil confundir unu pal otru. Ye un llargu sistema, blancu lluciendo una ranura de cartuchos, una ranura pa tarxetes y dos DE-9 puertos de mandu na parte delantera de la unidá. A la izquierda atópase un puertu d'espansión, más tarde utilizáu pola unidá de soníu FM , y amás de la salida de televisión RF, un puertu de 8-pin A / V, dando mayor calidá d'imaxe que predecesores del sistema. Al igual que la SG-1000 II (y Famicom), el controladores (agora SJ-152s ) pueden acoplase a cada llau de la unidá.
El Mark III foi rediseñadorediseñáu como la [[Sega Master System]] pa ser llanzáu n'otros mercaos. La mayoría de los cambeos realizaos fueron estéticos, la parte interna de la consola permaneció virtualmente igual. La consola rediseñada foi llanzada en Xapón nel [[1987]], añedir un chip de soníu FM [[Yamaha YM2413|YM2413]] de la compañía [[Yamaha Corporation|Yamaha]] (una opción adicional nel Mark III), Unidá de Fueu Rápido, y un adaptador de lentes 3-D.
 
Los cartuchos del Sega Master System llanzaos fora de Xapón teníen una configuración de pines d'entrada distinta a la de los cartuchos xaponeses del Master System/Mark III. Esta yera una midida de control rexonal.