Diferencies ente revisiones de «Valse»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-n'Andar +en Los Andes)
Llinia 54:
Acordies con Luis Felipe Ramón y Rivera, esisten dos corrientes nel valse venezolanu: el de salón y el popular. Nel valse de salón, el preséu favoritu pa la so execución ye'l pianu. Se enfatiza nos nomes de Manuel Azpúrua, Manuel Guadalaxara, Rafael Isaza, Rogelio Caraballo y Ramón Delgáu Palacios nel entamu d'esti xéneru en Venezuela, y dedicáronse a la composición de valse de dos partes. A partir d'esto, el compositor Antonio Lauro tomó una importante lliteratura del valse pa la guitarra.
 
El valse de tradición oral, o valse popular, utiliza pa la so execución los preseos típicos de cada rexón venezolana, siendo cultiváu mayormente n'Andaren Los Andes y el la rexón centro-occidental de Venezuela. Na rexón andina, el violín y la bandola son preseos solistes, acompañaos de la guitarra, triple y cuatro. En Lara executar con violín, mandolina, cuatro y guitarra.
 
La estructura musical carauterística de los valses populares consten de trés partes. Inda cuando munchos músicos roblen les sos composiciones colos sos nomes, la mayoría dexaron les sos creaciones nel anonimatu.