Diferencies ente revisiones de «Islles Cocos (Keeling)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"extinción" -"estinción"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Malaisia +Malasia)
Llinia 16:
El 9 de payares de [[1914]] a entamos de la [[Primer Guerra Mundial]], el cruceru alemán [[SMS Emden (1908)|SMS Emden]], ximielgu del [[SMS Dresden (1908)|SMS Dresden]] ye inutilizáu nestes islles pol [[HMAS Sydney (1912)|HMAS Sydney]] no que se llamó la [[Batalla de los Cocos]]. Mientres la [[Segunda Guerra Mundial]] ente 1942-44 les islles fueron atacaes por [[Xapón]].
 
En 1955 el [[Reinu Xuníu]] en concluyendo'l so control efectivu sobre Singapur y MalaisiaMalasia, trespasó'l dominiu de les islles Cocos a Australia anque por esi entós los intereses de la empresa Clunies-Ross nun se vieron afeutaos. En 1978, dempués d'años de negociaciones, Australia mercó les islles a la empresa, que sigue monopolizando la producción y comercialización de la copra. Per otra parte, Australia dispon d'una base militar na Islla West, mercada en 1951.
 
En [[1984]], al traviés d'un plebiscitu, los habitantes optaron pola nacionalidá australiana y la plena anexón de les islles a Australia. La [[Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes]], n'avientu d'esi añu, reconoció la resultancia del plebiscitu y eximió a Australia d'informar al Comité de Descolonización. Australia mercó les últimes propiedaes de Clunies Ross nes islles en 1993.