Diferencies ente revisiones de «The World at War»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Malaisia +Malasia)
Llinia 51:
Alemaña, dueña agora d'Europa, incluyendo los [[Balcanes]], enfrentar a Rusia. Los primeros choques saldar con devastadoras victories de los alemanes, gracies a los Panzers, que se mueven a espantible velocidá escontra l'interior de Rusia. Pero l'Alta Comandancia alemana sufre un fatal retrasu y la meyora ye deteníu a pocos kilómetros de Moscú, cuando la folla y más tarde el feroz fríu rusu van ganar la partida. Inclúi testimonios del Xeneral Walter Warlimont, Albert Speer, Paul Schmidt y W. Averell Harriman.
* '''Banzai''' - ''Banzai!: Japan (1931–1942)''
Avientu de 1941; [[Xapón]] busca tener accesu llibre a les materies primes que precisa pa la so espansión, pero les negociaciones son llargues y pesaes, faciendo que Xapón se canse d'elles y ataque [[Pearl Harbour]], infligiendo un grave golpe a les fuercies navales americanes. En pocos meses, Xapón demuestra lo sele preparaos que tán los Aliaos y afaren en [[Hong Kong]], [[Birmania]], MalaisiaMalasia, Singapur, les Indies del Este Holandeses y les Filipines.
* '''En camín''' - ''On Our Way: U.S.A. (1939–1942)''
Los conflictos d'Europa y el Pacíficu son dos guerres separaes. Munchos americanos opten por escaecer se de Hitler y d'Europa, concentrando los sos esfuercios na so guerra contra'l xaponeses. El presidente Roosevelt comprometer a lluchar contra Hitler, oponiéndose al Congresu. Inexplicablemente, Hitler declara la guerra a Norteamérica, relevando asina a Roosevelt d'una difícil decisión, que finalmente, va alteriar el cursu de la guerra. Inclúi testimonios de John Kenneth Galbraith, John J. McCloy, Paul Samuelson, Isamu Noguchi, Richard Tregaskis y Vannevar Bush.
Llinia 83:
A midida que les llinies del frente aliáu van cerrando'l cercu sobre Alemaña, les baxes cuntar por millares. Miles d'homes muerren nos ataques de la RAF que machuquen el frente, tantu de día como de nueche. Los prisioneros de guerra aliaos son lliberaos polos sos compañeru, mientres los soldaos alemanes son prindaos a miles. Nel so bunker, Hitler y los que lu arrodien encaren el fin del Reich. Goering y Himmler traicionen al Führer y ésti decide autodestruirse, casándose antes, col so lleal Eva Braun. Inclúi testimonios d'Albert Speer, [[Traudl Junge]] y Heinz Linge.
* '''Xapón''' - ''Japan (1941–1945)''
Munchu xaponeses quedaron amoriaos y medrosos al conocer la declaración de guerra en 1941. Pero dempués de les victories de Hong Kong, MalaisiaMalasia y Singapur los sos primeros mieos esmuciéronse, empezando a creer que la so fuercia espiritual y la so disciplina fadríen-yos vencer a los aliaos. Escontra 1944 la balanza taba dafechu en contra de Xapón, pero aun así defendieron los sos llares, ignoráu la tarrecible arma que diba usase contra ellos, y que representaría'l final de la guerra. Los soldaos xaponeses taben bien arguyosos de poner en práctica'l códigu marcial de los [[Samurais|Samurai]], consistente n'ataques feroces y desprovistos de cualquier sentimientu de piedá escontra l'enemigu.
* '''El Pacíficu''' - ''Pacific (February 1942 – July 1945)''
La responsabilidá de la ofensiva aliada nel Pacíficu recayó en dos homes engarraos: el Xeneral MacArthur y l'Almirante Nimitz. Les tropes del primeru estender dende les islles Salomón y Nueva Guinea hasta les Filipines; y los homes sol mandu del segundu saltaron d'isla n'isla, empezando'l so periplu, en payares de 1943, nel atolón de [[Tarawa]]. La posibilidá d'atacar dende dos frentes faía creer al Altu Mandu americanu que "la xera" diba ser fácil, pero les baxes que sufrieron demostráronlos que taben equivocaos. Na islla de Pelelieu, cuatro de cada diez americanos que tomaron parte na guerra, cayeron muertos o mancaos. La batalla de [[Iwo Jima]] foi un gran bañu de sangre, el pagu en vides humanes foi unu de los tarrecibles legaos que dexó la guerra.