Diferencies ente revisiones de «Plaza de Tiananmén»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 4:
La '''plaza de Tiananmén'''<ref>{{Cita web |url=http://www.fundeu.es/recomendacion/tiananmen-nome-de-la plaza-de-pekin/ |títulu=Tiananmén, nome de la plaza de Beixín |fecha=3 de xunu de 2014 |editorial=Fundéu}}</ref> o '''plaza de la Puerta de la Paz Celestial''' ([[chinu simplificáu]]: 天安门广场, [[chinu tradicional]]: 天安門廣場, [[pinyin]]: ''Tiān'ānmén Guǎngchǎng''), en [[Beixín]], foi construyida y escurrida dientro del plan urbanísticu de la capital de China, cola creación de la [[República Popular de China]] en [[1949]], convirtiéndose en símbolu de la nueva [[China]].
 
Cola so construcción pretendió crease una gran escampada na que pudieren desenvolvese masivos actos d'adhesión política, que la so tradición yera inesistente en China, al estilu de los que se realizaben na [[Plaza Roja]] de [[Moscú]] na [[Xunión Soviética]]. El cuadriláteru de la [[plaza]] ta construyíu siguiendo la exa sur-norte de la [[Ciudá Prohibida]]. Ta flanqueada por dos importantes edificios, d'estilu soviéticu: al oriente'l Muséu Nacional d'Hestoria y de la Revolución y al occidente'l Gran Palaciu del Pueblu, seesede de l'Asamblea Popular Nacional, y cerca d'ellí'l nuevu [[Gran Teatru Nacional de China]].
 
Allugar nel centru xeográficu y políticu de la capital china, sobre la [[Pandu de Loess]], la plaza de Tiananmén ye una de les más grandes del mundu, con 880 metros de norte a sur y 500 metros d'este a oeste, con una área total de 440&nbsp;000 metros cuadraos.