Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Italia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Desaniciar plantía {{google+}}
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 153:
 
==== Mundial de Brasil 1950 ====
[[Archivu:Maracanã Stadium in Rio de Janeiro.jpg|thumb|Vista del [[Estadiu Maracaná]] en [[Rio de Janeiro]]. L'estadiu foi seesede del partíu con más concurrencia na historia del tornéu y unu de los más recordaos: el ''[[Maracanazo]]''.]]
 
Pal tornéu de [[1942]], [[Arxentina]], [[Brasil]] y la [[Alemaña nazi]] presentaron les sos candidatures, pero tres l'entamu de la [[Segunda Guerra Mundial]] la FIFA decidió la suspensión de tolos eventos mientres el conflictu perdurara, provocando la cancelación de los torneos de [[1942]] y [[1946]].<ref name=WAR/> Nesi últimu añu, la FIFA decidió que la Copa Mundial fuera vuelta a entamar asina fuera posible. Como la mayoría de los países europeos taben afaraos pola guerra, nengún tenía la capacidá pa entamar el tornéu, polo que '''[[Brasil]]''' presentó la so candidatura y salió electu pola FIFA pa realizar la '''[[Copa Mundial de Fútbol de 1950]]'''.<ref name=urushock>{{Cita web |títulu=Mundial 1950: El Maracanazo |url=http://www.planetworldcup.com/CUPS/1950/wc50index.html |fechaacceso=2 de febreru de 2012 |autor=Planet World Cup |idioma=inglés}}</ref>
Llinia 339:
Ellí esperaba la potente [[Seleición de fútbol d'Alemaña Federal|seleición occidental alemana]] de [[Uli Stielike]], [[Paul Breitner]], [[Karl-Heinz Rummenigge]], y [[Pierre Littbarski]], doble campeona Mundial y Europea.
 
El [[Estadiu Santiago Bernabéu]], seesede de la final, axuntaría a 90&nbsp;000 espectadores el [[11 de xunetu]] de 1982 pa guardar l'alcuentru ente dambes seleiciones. Tanto Italia como Alemaña podríen algamar a Brasil, y nel casu de los italianos, convertise de nuevu dempués de 12 años na seleición con más títulos del Campeonatu del Mundu.
 
Dempués d'un primer tiempu ensin goles, mientres nel que [[Antonio Cabrini]] erró un [[Tiru penal (fútbol)|penalti]], [[Paolo Rossi]] marcó'l primeru, gracies a un pase cruciáu de [[Claudio Gentile]]. De siguío sería [[Marco Tardelli]] el qu'anotara dende'l cantu de la área nel minutu 69. Tres un contraataque del estremu [[Bruno Conti]], [[Alessandro Altobelli]] fixo'l 3-0 demostrando la so superioridá. El trunfu d'Italia paecía seguro, fomentando al presidente italianu Sandro Pertini a apuntar col deu a les cámares de televisión nun xestu de ''"nun nos va coyer agora"''. [[Paul Breitner]] anotó pa la [[Alemaña|República Federal d'Alemaña]] a los 83 minutos, pero Italia enferronar al so primer títulu de la Copa Mundial en 48 años, y la so tercera en total con una victoria por 3-1.