Diferencies ente revisiones de «Tegucigalpa»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Fuercia Aéreo +Fuercia Aérea )
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 483:
'''Muséu Nacional Villaroy''': Ye consideráu pol so valor arquiteutónicu como un monumentu característicu dientro del contestu urbanu Tegucigalpa. La so construcción foi realizada ente 1936-1940 por Samuel Salgado de marcada influencia Italiana, dientro d'un esquema paladian.
 
[[Muséu del Home Hondureñu]]: Ufierta al públicu visitante trés sales d'exhibiciones pictóriques d'artistes del pincel hondureñu y la '''Biblioteca especializada n'arte Reina Sofía''', ente otros. Amás funciona'l Taller de Restauración Miguel Ángel Gómez, onde se recuperaron más de 400 obres, patrimoniu relixosu. De calter priváu y al cargu de la Fundación Muséu del Home Hondureñu (FMHH). Unu de los llogros más grandes de la fundación ye'l llogru de la Casa Ramón Rosa, actual seesede del centru cultural, onde antes funcionaba la Corte Suprema de Xusticia.
 
'''Muséu Históricu Militar'''" Atopar nel edificiu del [[Cuartel San Francisco]] esti muséu tien una seleición d'artículos personales y fotografíes de los pernomaos héroes militares y homes fuertes d'Honduras. Asina mesmu, tien una sala con armes de fueu antiguu y modernes y el '''Muséu de les Telecomunicaciones''' l'oxetivu d'esti centru ye abelugar el patrimoniu históricu que constitúin los distintos equipos y documentación según l'edificiu mesmu del Palaciu de Telecomunicaciones. Coles mesmes, contribuyir a espandir les conocencies científicu y cultural de los nuesos emplegaos y de la sociedá hondureña polo xeneral, no que se refier a Telecomunicaciones.