Diferencies ente revisiones de «Atmósfera»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Neptuno +Neptunu)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Urano +Uranu)
Llinia 125:
L'atmósfera de [[Saturno (planeta)|Saturno]] tien bandes escures y zones clares similares a les de Xúpiter, anque la distinción ente dambes ye muncho menos clara. Hai fuertes vientos na direición de los paralelos. Nes capes altes fórmense aurores pola interacción del campu magnético planetariu col [[vientu solar]].
 
=== UranoUranu ===
 
El planeta [[UranoUranu (planeta)|UranoUranu]] cuenta con una gruesa atmósfera formada por un amiestu d'hidróxenu, [[heliu]] y metanu, que puede representar hasta un 15 % de la masa planetario y que-y da'l so color característicu.
 
=== Neptunu ===
 
L'atmósfera de [[Neptunu (planeta)|Neptunu]] ta formada por hidróxenu, heliu y un pequeñu porcentaxe de gas [[metanu]], que-y apurre'l color azul verdosu. Les sos partícules tán llevemente más separaes de lo que tendríen de tar por causa de la temperatura, que ye de –200 °C, asemeyáu a la de UranoUranu, que ta allugáu más cerca del Sol, polo que s'envalora que tien una fonte interna de calor.
 
== Casu únicu: l'atmósfera de Titán ==
Llinia 168:
=== Ariel ===
 
Ye unu de los 27 [[satélite natural|satélites naturales]] de UranoUranu. La so atmósfera ta compuesta por [[amoniacu]] gaseosu y líquidu na so superficie y compuesta por [[agua]] nel interior.
 
=== Tritón ===