Diferencies ente revisiones de «Xixón»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Sigún +Según )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sigún + según )
Llinia 119:
El clima de Xixón, determináu pola presencia del mar y el baxu altor del conceyu, ye básicamente oceánicu, con abondoses lluvies demientres l'[[iviernu]] y los primeros díes de la [[primavera]] y un tiempu más estable y caldiu en [[branu]]. Les temperatures medies son moderaes, siendo'l de Xixón ún de los climes más atemperiaos y estables de tola fastiella cantábrica: 9,5 °C n'iviernu, 19,5 °C en branu y una media añal d'unos 14 °C.
 
La precipitación media añal ye una de les más baxes del país : unos 1000 l/m². Ello débese al denomáu efeutu de tenllera, sigúnsegún el cual les lluvies más intenses llocalícense nes zones más altes y les mínimes en zones costeres del centru y l'occidente. Concasando cola estada de menos lluvies danse allugamientos de aridez y seca (el 22% de los meses hai secañu y el 11% el déficit hídricu ye severu).
 
Los vientos son esporádicos y estacionales. N'iviernu xiblen preferentemente del sureste, atemperiaos y caldios, por mor de la retirada hacia el sur del anticiclón de les Azores, colo que les borrasques atlántiques siguen un sen más meridional. En branu l'allugamientu inviértese, predominando vientos del nordeste, friyos y secos.