Diferencies ente revisiones de «Organización Internacional de la Francofonía»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Bourguiba +Burguiba)
Llinia 3:
La '''Organización Internacional de la Francofonía (''La Francophonie'')''' ye una organización internacional qu'axunta a estaos que tienen na francofonía un elementu de xuntura cultural. La so sé central ta en [[París]], y el so secretariu xeneral ye'l senegalés [[Abdou Diouf]].
 
Foi fundada el [[20 de marzu]] de [[1970]] en [[Niamey]] ([[Níxer]]) pol enfotu que punxeron nello dellos xefes d'estáu de países africanos que tienen el francés como la so llingua oficial. Los que puxaron más por facela foron los presidentes [[Habib BourguibaBurguiba]] ([[Tunicia]]), [[Norodom Sihanouk]] ([[Camboya]]), [[Hamani Diori]] (Níxer), [[Charles Hélou]] ([[El Líbanu]]) y [[Léopold Sédar Senghor]] ([[Senegal]]).
 
Anguaño ta formada por setenta países (56 miembros y 14 observadores) qu'agrupen a 870 millones d'habitantes. Namái doscientos d'ellos falan francés, pero eso nun ye un pilancu pal desarrollu de l'asociación, que se dedica a la promoción d'esa llingua pero tamién a la promoción de los valores humanistes venceyaos a ella al traviés de programes educativos, culturales o de difusión de los valores democráticos.