Diferencies ente revisiones de «Hemoglobina»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- aníos + aniellos )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- aníu + aniellu )
Llinia 92:
Tamién s'atopen borrafes de histidina de les cadenes polipeptídicas, que s'enllacen al átomu de fierro y desígnense como histidinas proximales, yá que tán presentes cerca del grupu hemo, ente que la histidina distal atópase llueñe del grupu hemo.
 
L'átomu de fierro atopar nel centru del aníuaniellu de [[porfirina]] y tien seis valencies. El fierro ta xuníu al nitróxenu de los cuatro aniellos de pirol por cuatro de les sos valencies, la so quinta valencia xunir al nitróxenu de la histidina proximal y la sesta ta ocupada pola hisitidina distal o por dioxígeno.
 
Puede estudiase les propiedaes del enllaz ente'l dioxígeno y l'hemoglobina a partir de la curva d'enllaz del dioxígeno, que presenta la saturación fraccional, al respeutive de la concentración del mesmu. La saturación fraccional, Y, defínese como'l númberu de sitios d'enllaz enchíos con dioxígeno respectu al númberu total de sitios d'enllaz posibles nuna molécula d'hemoglobina. El valor de Y puede dir dende 0 (tolos sitios d'enllaz tán ensin dioxígeno) hasta 1 (tolos sitios d'enllaz tán enllazaos con dioxígeno). La concentración de dioxígeno midir en presión parcial, pO<sub>2</sub>.