Diferencies ente revisiones de «EasyJet»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"see" -"sede"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
Llinia 52:
Nel 2001, easyJet abrió la so base nel [[Aeropuertu de Londres-Gatwick|aeropuertu Gatwick]] de Londres, y ente 2003 y 2007, otres tantes n'Alemaña, Francia, Italia y España, adquiriendo una importante presencia nel continente européu.
 
El 16 de [[mayu]] de [[2002]], easyJet anunció la so intención de mercar l'aereollinia rival, London Stansted, valorada en 374 millones de llibres, y [[Go Fly Limited|Go Fly]], la filial de baxu costo de [[British Airways]]. easyJet heredó asina trés nueves bases: Nel Aeropuertu internacional de [[Aeropuertu Internacional de Bristol|Bristol]], en East Midlands y en London Stansted. L'alquisiciónadquisición casi dobló'l númberu de [[Boeing 737-300]] na flota de la compañía.
 
El 25 d'ochobre de [[2007]] anunció l'alcuerdu de compra del capital compartíu al completu de GB Airways Ltd, una franquicia de [[British Airways]]. El tratu saldar con 103,5 millones de llibres y sirvió pa espandir les operaciones de easyJet y p'abrir una nueva base nel aeropuertu de [[Mánchester]]. Incorporáronse 19 nuevos destinos dende'l [[Aeropuertu Gatwick de Londres|Aeropuertu de Londres Gatwick]] y el de [[Aeropuertu de Mánchester]].