Diferencies ente revisiones de «El Comercio»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
Llinia 2:
'''El Comercio''' ye un periódicu [[Xixón|xixonés]], el segundu más lleíu d'[[Asturies]] dempués de [[La Nueva España]] y el segundu más antiguu de la comunidá dempués de '[[El Oriente de Asturias]]'. Tien la so sede na cai diario El Comercio, 1 de Xixón, con delegaciones n'[[Avilés]], [[Uviéu]] y [[Llanes]]. Ta dirixíu por Íñigo Noriega.
 
Fundóse'l [[2 de setiembre]] de [[1878]] por un grupu de navieros y industriales a partir de l'alquisiciónadquisición de la imprenta ‘La Comercial', na cai Corrida. El diariu tenía una tirada de 600 exemplares. Demientres la [[Guerra Civil Española|Guerra Civil]] les sos instalaciones usáronse pa publicar el diariu socialista ''[[Avance]]''. Tres de la guerra, tuvo dificultaes pa volver a ponese en marcha, anque al final consiguiólo y convirtióse nún de los periódicos más importantes d'Asturies nos [[años 1950]].
 
Dende [[1995]] forma parte del Grupo Vocento. En [[1996]] mercó'l diariu ''[[La Voz de Avilés]]'', anque caltién-y la cabecera pa esa comarca.