Diferencies ente revisiones de «Campeonatu Alemán d'Automovilismu»

m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-Cuidao que +Puesto que )
m (Iguo plurales)
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-Cuidao que +Puesto que ))
Los competidores de cada clase corríen y puntuaben por separáu, pero la tabla de posiciones yera combinada. D'esta miente, el campeón de la categoría definir ente los pilotos qu'atroparen más puntos na so propia clase. El campeón de la otra clase reconocer de manera estraoficial. Tamién asocedía qu'un pilotu camudaba de categoría a metá de temporada, por casu [[Klaus Ludwig]] en 1975, quien llogró victories en dambes divisiones.
 
En 1976, coesistieron los Grupos 4 y Grupu 2 antiguos colos nuevos. En 1977, incorporar al DRM los automóviles del [[Grupu 5]] de cuarta xeneración, que dexaba amplios cambeos a los automóviles de serie, tales como pasarruedas enanchaos y alerones de grandes dimensiones. CuidaoPuesto que los Grupos 4 y Grupu 2 yeren menos competitivos que los Grupos 5, pa la temporada 1979 pasaron a apostar el Troféu Alemán d'Automovilismu (''Deutsche Automobil-Rennsport-Trophäe''. DART). Los automóviles de la División 1 de dambos certámenes corríen xuntos, y lo mesmo cola División 2. Al igual qu'el DRM, el DART clasificaba los pilotos de dambes divisiones nuna sola tabla.
 
La cantidá d'automóviles del DRM foi escayendo por causa de la esguilada de costos, lo que nun asocedía col DART. Pa la temporada 1982, el DRM adoptó una clase única y el reglamentu [[Grupu C]] para sport prototipos, anque tamién se dexaron los Grupos 5 y [[Grupu 6]]. Pela so parte, el DART siguió apostándose en 1982 y 1983, con un calendariu independiente y distintu reglamentos.
126 195

ediciones