Diferencies ente revisiones de «Freeform»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
Llinia 49:
La canal salió al aire'l [[10 de payares]] de [[2001]] como ABC Family, dempués de que la familia de canales [[Fox Broadcasting Company|FOX]] fuera vendida por 3.2 billones de dólares n'ochobre de [[2001]]. La vienta a ABC incluyía a [[Fox Kids]], que dotó al nuevu ABC Family con hores de programación pa neños.
 
La vienta a ABC, propiedá de Disney, foi considerada unu de los más grandes misterios o problemes asocedíos mientres la teneduria de [[Michael Eisner]]. El problema foi de primeres por cuenta de la alquisiciónadquisición foi fecha pol departamentu de planiamientu estratéxicu, ensin consultar a naide en ABC. El plan orixinal foi utilizar la canal esencialmente p'amosar repeticiones de la programación de ABC, pero esti plan foi dafechu imposible una y bones ABC nun tenía derechos de sindicación pa la mayoría de los sos programes. Mientres esti tiempu, la cadena de canales amosó repeticiones y programación pa neños.
 
El siguiente gran plan foi reposicionar la canal p'afaelo a estudiantes universitarios, muyeres nueves, o una audiencia nueva sol nome '''XYZ''', referencia reversiva a ABC. Disney enteróse que la canal nunca podría camudar a esi nome. La vienta de CBN contenía una estipulación de Robertson qu'especificaba que'l nome de la canal tendría de contener el términu "Family" per siempres, nun importaba quien yera dueñu de la cadena. Pa crear XYZ, "ABC Family" debería de dexar d'esistir - atayando tolos contratos de televisión por subscripción con [[DirecTV]] y [[Dish Network]] - y XYZ tendría de ser creada como una nueva cadena. Les compañíes de televisión por subscripción nun taríen obligaes a tresmitir XYZ na vacante dexada por "ABC Family". ABC refugó la idea dempués d'afayar esto (n'inglés).<ref>[https://web.archive.org/web/20090108200850/http://www.mickeynews.com/news/DisplayPressRelease.asp_Q_id_Y_6164Family Mickey News]</ref>