Diferencies ente revisiones de «Corriente llétrico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Cuidao que +Puesto que )
Llinia 99:
El sistema usáu anguaño foi escurríu fundamentalmente por [[Nikola Tesla]], y la distribución de la corriente alterna foi comercializada por [[George Westinghouse]]. Otros que contribuyeron al desenvolvimientu y meyora d'esti sistema fueron [[Lucien Gaulard]], [[John Gibbs]] y [[Oliver Shallenger]] ente los años 1881 y 1889. La corriente alterna superó les llimitaciones qu'apaecíen al emplegar la corriente continua (CC), que constitúi un sistema ineficiente pa la distribución d'enerxía a gran escala por cuenta de problemes na tresmisión de potencia.
 
La razón del ampliu usu de la corriente alterna, qu'embrive los problemes de trasmisión de potencia, vien determinada pola so facilidá de tresformamientu, cualidá de la qu'escarez la corriente continua. La [[enerxía eléctrica]] tresmitida vien dada pol productu de la [[tensión (electricidá)|tensión]], la intensidá y el tiempu. CuidaoPuesto que la seición de los conductores de les llinies de tresporte d'enerxía eléctrica depende de la intensidá, puédese, por aciu un [[tresformador]], modificar el voltaxe hasta altos valores ([[Alta tensión eléctrico|alta tensión]]), menguando n'igual proporción la intensidá de corriente. Esto dexa qu'el conductores seyan de menor seición y, por tanto, de menor costo; amás, embrive les perdes por [[efeutu Joule]], que dependen del cuadráu de la intensidá. Una vegada nel puntu de consumu o nes sos cercaníes, el voltaxe puede ser de nuevu amenorgáu pa dexar el so usu industrial o domésticu de forma cómoda y segura.
 
Les frecuencies emplegaes nes redes de distribución son 50 y 60 Hz. El valor [[:Image:WorldMap Voltage&Frequency.png|depende del país]].