Diferencies ente revisiones de «Imprentadora»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 6 meses
m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
m (Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)")
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición))
El imprentadores de tinta sólida, tamién llamaes de cambéu de fase, son un tipu d'imprentadora de tresferencia térmica pero utiliza barres sólides de tinta en color [[modelu de color CMYK|CMYK]] (similar en consistencia a la cera de les veles). La tinta se derrite y alimenta una cabeza d'impresión operada por un cristal [[métodu piezoeléctrico|piezoeléctrico]] (por casu [[cuarzu]]). La cabeza distribúi la tinta nun tambor engrasado. El papel entós pasa sobre'l tambor de la que la imaxe tresferir al papel.
 
Son comúnmente utilizaes como imprentadores en color nes oficines, yá que son escelentes imprimiendo tresparencies y otros medios non porosos, y pueden consiguir grandes resultancies. Los costos d'alquisiciónadquisición y usu son similares a los imprentadores láser.
 
Les desventaxes d'esta teunoloxía son l'altu consumu enerxéticu y los llargos periodos d'espera (''calentamientu'') de la máquina. Tamién hai dellos usuarios que se quexen de que la escritura ye mal sobre les impresiones de tinta sólida (la cera tiende a repeler la tinta de los bolígrafos), y son difíciles d'alimentar de papel automáticamente, anque estes traces fueron significantemente amenorgaos nos últimos modelos. Amás, esti tipu d'imprentadora solo puede llograse d'un únicu fabricante, [[Xerox]], como parte de la so llinia d'imprentadores d'oficina [[Xerox Phaser]]. Primeramente'l imprentadores de tinta sólida fueron fabricaes por [[Tektronix]], pero vendió la so división d'impresión a Xerox nel añu 2000.
126 166

ediciones