Diferencies ente revisiones de «Alcuerdos d'Oslu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos: -"Jericó" +"Xericó"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- la resultancia + el resultáu )
Llinia 14:
La Declaración cunta con un principiu d'alcuerdu que preve la creación d'un [[autogobiernu]] interín palestín, la [[Autoridá Nacional Palestina]] (ANP), tresfiriéndo-y a estos los poderes y responsabilidaes en [[Cixordania]] y la [[Franxa de Gaza]]. Les competencies tresferíes a l'Autoridá Palestina en determinaes árees d'estos dos rexones consistíen en [[educación|materia educativa]], [[cultura]], [[salú]], [[bienestar social]], [[tributo|tributación direuta]], [[turismu]] y l'establecimientu d'una [[policía]] palestina.
 
Los alcuerdos establecen específicamente que les cuestiones de estatus permanente, como [[Xerusalén]], los [[refuxaos palestinos]], los [[asentamientos israelinos]], la [[seguridá nacional|seguridá]] y les [[frontera]]s sían escluyíes de les disposiciones provisionales y que lael resultanciaresultáu de les negociaciones sobre'l estatus permanente nun tien de prexulgar nin desvirtuar los alcuerdos provisionales.
 
La posición d'Israel con al respective de [[Xerusalén]] nun camudó. Cuando los alcuerdos robláronse, el Primer Ministru Rabin declaró que ''"Xerusalén ye l'antigua y eterna capital del pueblu xudíu"'', con Xerusalén xunida so soberanía israelina y con [[llibertá relixosa]] pa toos.<ref name=MFA/>