Diferencies ente revisiones de «Intelixencia artificial»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 19:
 
'''Representación de la conocencia.''' La representación ye una cuestión clave a la d'atopar soluciones fayadices a los problemes plantegaos.
Si analizamos más en tientes el términu atopamos delles definiciones: según Barr y Feigenbaum, la representación de la conocencia ye una combinación d'estructures de datos y procedimientos d'interpretación que, si son utilizaos correchamente por un programa, ésti va poder esibir una conducta intelixente; según Fariñas y Verdejo, la Intelixencia Artificial tien como oxetivu construyir modelos computacionales que al executase resuelvan xeres con resultanciesresultaos similares a los llograos por una persona, polo que la tema central d'esta disciplina ye l'estudiu de la conocencia y el so manexu; y según Buchanan y Shortliffe, la Representación de la Conocencia nun programa d'Intelixencia Artificial significa escoyer una serie de convenciones pa describir oxetos, relaciones, y procesos nel mundu.
Gran parte del esfuerciu realizáu na consecución d'ordenadores intelixentes, según Rahael, foi caracterizáu pol intentu continuu de consiguir más y meyores estructures de representación de la conocencia, xuntu con técniques fayadices pa la so manipulación, que dexaren el resolvimientu intelixente de dalgunos de los problemes yá plantegaos.
Otra carauterística importante ye la inclusión nos programes d'Intelixencia artificial, anque por separáu, de les conocencies y l'unidá que controla y dirixe la busca de soluciones. Dada esta disposición, nestos programes el cambéu, ampliación y actualización de los mesmos ye senciella.
Llinia 30:
Tienen gran capacidá de tomar decisiones de programación hasta l'últimu momentu, ye dicir cuando'l programa yá ta executándose.
Ufierten grandes facilidaes nel manexu de llistes, y esto ye importante, una y bones les llistes son la estructura más habitual usada pa la representación de la conocencia na Intelixencia Artificial.
Faciliten la realización de ciertos tipos de deducción automática dexando tamién la creación d'una base de fechos (llugar onde se recueyen los datos iniciales del problema a resolver y les resultanciesresultaos entemedies una vegada llograos).
Dexa l'usu simultáneu d'estructures qu'incorporen conocencia declarativo y conocencia procedimental.
Tienen una marcada orientación gráfica. Amás, les ferramientes d'Intelixencia Artificial dexen faer un siguimientu de tolos cambeos realizaos a lo llargo de tola sesión