Diferencies ente revisiones de «Hewlett-Packard»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
m Iguo pallabres col prefixu "multi-"
Llinia 46:
HP entró al campu de los ordenadores en [[1966]] cola [[2116A]], la primera de la serie HP 1000 diseñada p'axuntar y analizar los datos producíos por preseos de HP. Los ordenadores HP 1000 son utilizaes p'aplicaciones CIM, tales como supervisión y control de procesos, alministración d'alarmes y supervisión de máquines.
 
En [[1972]], HP ramificóse, entrando na informática comercial cola serie 3000, un sistema multiusuariomultiusuariu que se fixo bien conocíu pol so desaxeradamente alta fiabilidá, especialmente pa esa dómina. La serie 3000, de gran ésitu, siguió siendo la principal serie d'ordenadores de HP y evolucionó escontra una familia completa d'ordenadores dende micro hasta macrocomputadoras. Tamién en [[1972]], presentó la primer calculadora de mano científica, la [[HP-35]], reemplazando la regla de cálculu y empecipiando una nueva yera de calculadores de bolsu. En [[1982]], foi presentada la primer estación de trabayu [[HP 9000]].
 
La primera [[ordenador personal]] de HP foi la [[Touchscreen 150]], un ordenador personal con [[MS-DOS]] que llogró solamente una aceptación modesta. En [[1985]], presentó la [[VECTRA]], una máquina basada nel [[286]] que foi la primera d'una llinia completa de PC compatibles con [[IBM]].