Diferencies ente revisiones de «Abdul Kalam»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- casi + cuasi )
Llinia 53:
Kalam tien una visión modernista, cree nel poder de la teunoloxía pa resolver los problemes de la sociedá y la so visión ye qu'estos problemes son la consecuencia d'una distribución ineficiente de la riqueza. Ve a la ciencia y a la teunoloxía como árees llibres d'ideoloxíes y enfatiza el desenvolvimientu de calter o temperamentu científicu y l'espíritu entamador. Nesti sentíu, atopa enforma sofitu ente los nuevos líderes de negocios de la India como'l fundadores de [[Infosys]] y [[Wipro]] quien empezaron les sos carreres como profesionales de la teunoloxía en forma similar a Kalam.
 
Sigue una estricta disciplina personal, ye [[vexetarianu]], [[astemiu]] y [[célibe]]. Kalam ye un estudiosu del ''[[Tirukkural]]'', y en casicuasi tolos sos discursos menta una cita ''[[kural]]''.
Kalam escribió dellos llibros cola cuenta de motivar ya inspirar a les nueves xeneraciones indies, particularmente na so autobiografía ''Nales de fueu''. Otru de los sos llibros, ''Guía d'almes: diálogos sobre'l propósitu de la vida'' amuesa la so faceta espiritual. En [[Corea del Sur]] esiste una gran demanda de los llibros escritos por Kalam.<ref name="Southkorea1">{{Cita web|url=http://www.outlookindia.com/pti_news.asp?id=354077|títulu=Kalam, the author catching on in South Korea|urlarchivo=https://web.archive.org/web/20090511001515/http://www.outlookindia.com/pti_news.asp?id=354077|fechaarchivo=11 de mayu de 2009}}</ref>