Diferencies ente revisiones de «Inxeniería del petroleu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 28:
Los datos qu'aproven los xeólogos son depués analizaos polos inxenieros de petroleu, quien interpreten y «traducen» los datos que reciben, y pueden ordenar la perforación de [[Sondéu geotécnico|sondeos]] estratigráficos, que la so finalidá ye la de tomar amueses del sosuelu, que van ser analizaos en llaboratorios de física de roques, y llevar a cabo registro con métodos eléctricos, acústicos o nucleares, que van ser igualmente interpretaos polos Inxenieros de Petroleu especialista na disciplina d'interpretación de perfiles.
 
Los pozos exploratorios son furaos darréu, dependiendo de les resultanciesresultaos llograes de la [[estratigrafía]], pa certificar o comprobar la presencia de reserves d'hidrocarburos nel sosuelu, que son comercialmente explotables.
 
=== Inxeniería de xacimientos ===
Llinia 36:
La inxeniería de xacimientos ye una de les partes más importantes na Inxeniería de petroleu, yá que ye'l nexu ente'l xacimientu o reservorio de petroleu o gas y los sistemes de producción en superficie.
 
L'inxenieru de xacimientos ye l'encargáu d'interpretar les resultanciesresultaos de la esploración, estudiar les propiedaes de la roca reservorio, y planiar la producción o estracción de los sos fluyíos. So'l so responsabilidá atopa'l desenvolvimientu de práutiques d'esplotación óptima pa cada sistema d'hidrocarburos.
 
=== Inxeniería de perforación ===