Diferencies ente revisiones de «Isidro Ayora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correición de nomes propios
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resultancies +resultaos)
Llinia 46:
"Al aceptar tan delicáu cargu nes difíciles circunstancies qu'arrodien a la Patria, (Ayora) dio prueba de disciplina y de civismu", dicía l'editorial de "El Comerciu" de Quito del llunes 6 d'abril de 1926. Ensin sofitu de los partíos y col respaldu de les Fuercies Armaes, Ayora gobernó con mano dura: acutó la llibertá de prensa, clausuró definitivamente "El Guante" de Guayaquil y temporalmente "El Día" de Quito, y expatrió al dirixente conservador Xacintu Jijón y Caamaño, recién llegáu del esiliu. A los conspiradores que lo prindaren el 4 de marzu de 1927 pa proclamar una nueva dictadura, desterrar a les Islles Galápagos.
Antes de la presidencia d'Isidro Ayora gobernaron mientres nueve meses dos Xuntes de Gobiernu Provisional. La primera d'elles foi creada pola Xunta Provisional Militar presidida pol teniente coronel Luis Telmo Paz y Miño el 10 de xunetu de 1925. Esta foi designada pola Xunta Suprema Militar compuesta de representantes de les reparticiones de caúna de les unidaes militares del Exércitu y encabezada pol mayor Juan Ignacio Pareya. Tou esto a raigañu del golpe d'Estáu del 9 de xunetu de 1925 conocíu como Revolución Xuliana. La combalechadura fuera entamada por oficiales nuevos del Exércitu en xuntes militares secretes. La Revolución Xuliana abarca'l periodu de felicidaes xuntes de Gobiernu Provisional, la presidencia interina d'Isidro Ayora y la so presidencia constitucional que concluyó por un nuevu golpe militar el 24 d'agostu de 1931.
La Misión Kemmerer presentó al Gobiernu les lleis del Bancu Central, monetaria, xeneral bancaria, de regulación de los contratos de préstamos sobre tierres, de presupuestu, de reestructuración de la contabilidá del Estáu y de creación de la Contraloría Xeneral, de revisión del impuestu a la renta, de revisión de l'alministración d'aduanes, y de revisión de los derechos sobre esportación de tagua. Presentó reformes al Códigu Penal en puntos de falsificación y circulación de cheques fraudulentos, reformes a los artículos de la Constitución que taben en conflictu coles lleis propuestes, y enmiendes al Códigu de Procedimientu Civil y a la Llei Orgánica del Poder Xudicial. Como informa Linda Alexander Rodríguez na so obra "Les finances públiques nel Ecuador (1830-1940)", ente 1914 y 1926 el país gastara alredor de 20 millones de dólares con escases resultanciesresultaos. Kemmerer sostenía qu'esto perxudicó al Ecuador porque emplegara n'obres públiques los fondos dedicaos al pagu de la delda esterna. La Misión encamentaba que nel futuru los proyeutos d'obres públiques financiar con préstamos estranxeros o inversiones estranxeres direutes o con capital quitáu de los ecuatorianos. Ecuador tenía que consolidar les sos obligaciones, anovar el serviciu de la delda y pagar regularmente. Los ecuatorianos teníen d'aceptar el fechu de que los inversionistas estranxeros esperaben llograr beneficios y teníen de considerar esti costo como una inversión necesaria pal desenvolvimientu.
 
=== El Bancu Central ===