Diferencies ente revisiones de «Educación primaria»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-alquisición +adquisición)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientu +resolución)
Llinia 36:
Prauticar esta concepción de la enseñanza ufierta la oportunidá a los neños de concebir esta disciplina como un conxuntu de ferramientes funcionales y flexibles que-yos dexen entender y resolver diversos problemes qu'enfrenta na so redolada social y educativo, contribuyendo a la formación de persones competentes.
 
Nel casu de [[Méxicu]], la enseñanza de les Matemátiques plantega estudiar nes aules una matemática que dexe a los alumnos construyir conocencies al traviés del resolvimienturesolución de situaciones problemátiques qu'espierten el so interés y el so deséu de busca de soluciones. Sofitada cola evolución de les conocencies previes, el papel del maestru ye fundamental por que el alumnu llogre desenvolver habilidaes pa envalorar, midir, comunicar (de manera oral y escrita), operar (mentalmente y colos algoritmos avezaos), pa faer inferencias y xeneralizaciones, coles mesmes esfrute al faer matemátiques desenvolviendo la so creatividá ya imaxinación. Lo anterior vien sofitar les teoríes anteriores sobre l'adquisición de la conocencia matemática, lo que cataloga a les Matemátiques como una de les principales asignatures, xuntu col Español, del plan d'estudios actual.
 
Ye importante señalar que'l profesor tien de cavilgar en ye'l so llabor como docente y tener conocencia de les dificultaes del aprendizaxe matemáticu, polo cual propónse un modelu de reflexón como puede vese na figura 1 (PARADA & PLUVINAGE, 2014).<ref>[http://doi.org/10.12802/relime.13.1714 PARADA, S. Y. & PLUVINAGE, F. (2014). «Reflexones de profesores de Matemátiques sobre aspeutos rellacionaos col so pensamientu didácticu.» ''Revista Llatinoamericana d'Investigación en Matemática Educativa'', 17(1), 83-113.]</ref>
Llinia 50:
* '''a)''' Conocer y apreciar los valores y les normes de convivencia, aprender a obrar acordies con elles, preparar pal exerciciu activu de la ciudadanía y respetar los derechos humanos, según el pluralismu propiu d'una sociedá democrática.
* '''b)''' Comunicase al traviés de medios d'espresión verbal, corporal, visual, plástica, musical y matemática, desenvolviendo'l razonamientu lóxicu, verbal y matemáticu, según la sensibilidá estética, la creatividá y la capacidá pa esfrutar de les obres y manifestaciones artístiques.
* '''c)''' Adquirir habilidaes pa la prevención y pal resolvimienturesolución pacíficu de conflictos, que-yos dexen desendolcar se con autonomía nel ámbitu familiar y domésticu, según nos grupos sociales colos que se rellacionen
* '''d)''' Conocer, entender y respetar les distintes cultures y les diferencies ente les persones, la igualdá de derechos y oportunidaes d'homes y muyeres y la non discriminación de persones con discapacidá.
* '''y)''' Conocer y utilizar de manera apoderada la llingua castellana y, si haber, la llingua cooficial de la Comunidá Autónoma y desenvolver vezos de llectura.
* '''f)''' Adquirir en, siquier, una llingua estranxera la competencia comunicativa básica que-yos dexe espresar y entender mensaxes senciellos y desendolcase en situaciones cotidianes.
* '''g)''' Desenvolver les competencies matemátiques básiques y empecipiase nel resolvimienturesolución de problemes que rican la realización d'operaciones elementales de cálculu, conocencies xeométriques y estimaciones, según ser capaces d'aplicalos a les situaciones de la so vida cotidiana.
* h) Conocer los aspeutos fundamentales de les Ciencies de la Naturaleza, les Ciencies Sociales, la Xeografía, la Historia y la Cultura.
* '''i)''' Empecipiase nel usu, pal aprendizaxe, de les Teunoloxíes de la Información y la Comunicación desenvolviendo un espíritu críticu ante los mensaxes que reciben y ellaboren.