Diferencies ente revisiones de «Momentu angular»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m Iguo testu: -"pág." +"páx."
Llinia 1:
El '''momentu angular''' o '''momentu cinéticu''' ye una [[magnitú física]] de los trés mecániques ([[mecánica clásica]], [[mecánica cuántica|cuántica]] y [[teoría especial de la relatividá relativista]]). Nel [[Sistema Internacional d'Unidaes]] el momentu angular midir en kg·m²/s. Esta magnitú desempeña al respeutive de les rotaciones un papel análogu al [[momentu llineal]] nes traslaciones.
 
El nome tradicional n'español ye ''momentu cinéticu'',<ref>Real Academia de Ciencies Esactes, Físiques y Naturales [España], ''Vocabulariu científicu y técnicu'', Madrid, Espasa, 1996, págpáx. 672.</ref> pero por influencia del inglés ''angular momentum'' güei son frecuentes ''momentu angular'' y otres variantes como ''cantidá de movimientu angular'' o ''ímpetu angular''.
 
So ciertes condiciones de simetría rotacional de los sistemes ye una [[magnitú física]] que se caltién constante col tiempu a midida que el sistema va camudando, lo cual da llugar a la llamada [[llei de caltenimientu]] del momentu angular. El momentu angular pa un cuerpu ríxidu que rota al respeutive de un [[Movimientu de rotación|eje]] ye la [[resistencia de materiales|resistencia]] qu'ufierta dichu cuerpu a la variación de la [[velocidad angular]].