Diferencies ente revisiones de «Corrupción empresarial»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-perspectives +perspeutives)
Llinia 45:
 
* La corrupción empresarial fomenta la informalidá y l'economía somorguiada al actuar como barrera a la entrada de competidores formales nel sector priváu. Amás dellos productores pa competir más favorablemente opten por operar a escala más pequeña y de manera menos granible.
* La corrupción afecta a la crecedera de les industries del sector priváu. Esta resultancia paez ser altamente independiente del tamañu de la industria. Una vía posible en que la corrupción afecta a les perspectivesperspeutives de crecedera ye'l so impautu negativu na innovación de productos.
* Les [[PYME]]s cuando realicen sobornos o taragañaes por [[confechu]] paguen un mayor porcentaxe del so ingresu comparáu coles grandes compañíes. Esti tipu de pagos paecen ser la principal forma de corrupción empresarial ente les Pymes.
* El confechu nun ye la única forma de corrupción acomuñada a les grandes empreses. L'esfalcu per parte d'emplegaos propios, el fraude empresarial y el ''[[:en:insider trading|insider trading]]'' (acomuñada a la información privilexada) pue ser igualmente bien dañible.